• ГІМНАЗІЯ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН №323 м.КИЄВА

    Гімназія міжнародних відносин № 323

    з поглибленим вивченням англійської мови –

    сучасний інноваційний навчальний заклад м.Києва

    (м.Київ, вул. Мишуги, 5 ; тел./факс 565-99-90)

    Алла Георгіївна Жукова – директор гімназії – учитель-методист, Відмінник освіти України, нагороджена медаллю В.Сухомлинського, Срібним хрестом ДРДА, подяками та почесними грамотами урядових установ.

    У вересні 1996 року була відкрита загальноосвітня школа № 323 у Харківському районі м.Києва, у серпні 2001 року відбулися зміни у статусі школи – спеціалізована школа № 323 з поглибленим вивченням іноземних мов. З 2008 року школа набула статус гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови. З 2001 року Гімназія є Асоційованою школою ЮНЕСКО, членом всеукраїнського руху «Педагоги за мир та взаєморозуміння». Активно  працює над міжнародними проектами ЮНЕСКО.

    Гімназія має високопрофесійних, кваліфікованих вчителів, здатних забезпечити глибоке вивчення всіх дисциплін. Результатом зусиль педагогічного колективу є щорічне збільшення рівня знань учнів та випускників. Щорічно майже більша кількість учнів вступають у вищі навчальні заклади (на бюджетну форму навчання)   Ми віримо, що наші випускники – творчі, здібні молоді люди, які можуть багато запропонувати нашій державі.
    Навчально-виховний процес у гімназії  забезпечує здобуття учнями не тільки предметів державного компоненту, а й понад державного освітнього мінімуму, здійснює підготовку в галузі гуманітарних, естетичних економічних наук. Робота педагогічного колективу спрямована на забезпечення високого загально-культурного, освітнього рівня підготовки молоді; формування основ інтелектуальної, високоморальної, фізично розвинутої особистості з широкими духовними потребами: вироблення у своїх вихованців стійкого бажання і уміння вчитися, постійно поповнювати і поглиблювати свої знання, пошуку інноваційних форм організації навчально-виховного процесу.

    У гімназії обов’язковим є поглиблене вивчення англійської мови та другої та третьої мови (німецької або французької); комп’ютерна грамота, в навчально-виховний процес введені курси, які не передбачені базовим компонентом освіти: «Пізнай себе» ( авторський курс з психології у початкових класах), Логіка, Риторика, Основи економіки, Економічна абетка, предмети естетичного та фізичного напрямку. Спеціалізація та профілі навчання з 5-го класу: філологічний, суспільно-гуманітарний, економічний, універсальний профілі, спецкурси, проектні програми:

    – Основи економічних знань;
    – Історія культури України;
    – Всесвітня художня культура;
    – Ділове українське мовлення;
    – Англійська література;
    – Психологія;
    – Логіка;

    – Риторика;
    – Пізнай себе;

    – Країнознавство;

    – Бізнес-English

    – Права людини тощо.

    Особливості навчально-виховного процесу полягають у:

    –         впровадженні блочно-семестрової технології навчання;

    –         робота  початковой школи ( прогімназії ) в режимі „повного дня”;

    –         інноваційна діяльність;

    –         в гімназії створено здоров’язберігаюче та безпечне освітнє середовище (система відеоспостереження);

    –         проект „Безпечна школа” (програмно-апаратна картково-пропускна система);

    –         мережа Інтернет;

    –         електронний журнал / щоденник;

    –         психологічна та логопедична служба; медичний та стоматологічний кабінет;

    –         ігрова кімната;

    –         басейн;

    –         спортивні зали, зал хореографії;

    –         розгорнута мережа гуртків та секцій;

    –         під час навчального процесу використовуються сучасні інформаційні технології.

    Гімназія нагороджена:

    –         Дипломом Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації у 2009 році за впровадження інноваційних форм навчання та експериментальну діяльність;

    –         Почесним дипломом Міністерства освіти і науки України, Академією педагогічних наук України у 2006 році за впровадження у навчально-виховний процес перспективних освітніх технологій;

    –         Подякою ректора Київського міського педагогічного Університету ім.. Б.Грінченка В. Огнев’юка за організацію виїзних секцій з обміну перспективного педагогічного досвіду в рамках експерименту щодо апробації нових підходів до підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ м. Києва, 2008р.;

    –         Подяка координатора проекту «Асоційовані школи ЮНЕСКО в м. Києві» за активну участь у країнознавчому просвітницькому фестивалі з нагоди Міжнародного дня Африки (2011р.);

    –         Дипломом VI регіональної конференції старшокласників «Модель – запорука стійкого розвитку людства. Модель ООН. Київ-2011» та інші нагороди.

    САЙТ

© 2010 «Міжнародний благодійний
фонд імені Ярослава Мудрого »
Разработка сайта -
Activemedia
играть онлайн гта5 игра спанч боб губка квадратные штаны виагра купить онлайн онлайн игра копатель 2