• ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ – 8 КВІТНЯ 2013

    8 квітня 2013 року спільно з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, Національною академією педагогічних наук України, Інститутом  проблем виховання НАПН України, Департаментом з питань освіти, науки, сім’ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації, Дрогобицьким  державним  педагогічним  університетом імені Івана Франка проведено ІІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію на тему: «Українське національне виховання: реалії, тенденції, перспективи».

     

    Міністерство освіти і науки України

    Національна академія педагогічних наук України

    Інститут проблем виховання НАПН України

    Міжнародний освітній фонд імені Ярослава Мудрого

    Департамент з питань освіти, науки, сім’ї та молоді

    Львівської обласної державної адміністрації

    Дрогобицький  державний  педагогічний  університет імені Івана Франка

    П Р О Г Р А М А

    Всеукраїнської науково-практичної

    конференції

    “УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ:

    РЕАЛІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ”

    8 квітня 2013 р.

     м. Дрогобич


    ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ

     Скотна Надія Володимирівна, д. філос.н., професор, ректор Дрогобицького державного педагогічного   університету імені Івана Франка;

      Стрілько Валентина Василівна, к. пед. н., президент Міжнародного освітнього фонду імені Ярослава Мудрого;

     Кишакевич Юрій Львович,  к. фіз..-мат. н., професор, проректор з науково-педагогічної роботи Дрогобицького державного  педагогічного університету імені Івана Франка;

     Чепіль Марія Миронівна, д. пед. н., професор, академік Академії наук вищої освіти, зав. кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного  педагогічного університету імені Івана Франка

     Федорович А.В.,  к. пед. н., доцент загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного  педагогічного університету ім. І. Франка

    ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА КОНФЕРЕНЦІЇ: 

    • газета Верховної Ради України «Голос України»
    • газета «День»
    • Національна радіокомпанія України – 1 канал
    • Національна спілка журналістів України

     

    ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

     8 квітня 2013 р.

     9.00 – 10.00 – реєстрація учасників конференції

                             (фойє І поверху головного корпусу ДДПУ ім. І. Франка)

    9.00 – 10.00 – виставка науково-методичних праць викладачів кафедри

    загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького

    державного педагогічного університету імені Івана Франка

    (фойє ІІ поверху головного корпусу ДДПУ ім. І. Франка)

    9.30 – 10.00 – кава-брейк

    10.00 – 12.00 –   пленарне засідання

                             (конференц-зал головного корпусу ДДПУ ім. І. Франка)

     12.30 – 14.00 –   обідня перерва

    14.00 – 17.00 –   робота в секціях

    17.00 – 18.30 –   вечір патріотичної пісні, прийняття звернення

    18.30                вечеря, від’їзд учасників конференції

    Регламент роботи конференції:

     Доповідь на пленарному засіданні – до 15 хв.

    Доповідь на секційному засіданні – до 10 хв.

    Повідомлення, обговорення, виступ у дискусії – до 5 хв.

     

    ВСТУПНЕ СЛОВО

                  Скотна Надія Володимирівна – доктор філософських наук, професор, ректор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     

    ВІТАННЯ УЧАСНИКАМ ТА ОРГАНІЗАТОРАМ КОНФЕРЕНЦІЇ

    “УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ:

    РЕАЛІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ”

    1. Від Голови Верховної Ради  України Володимира Рибака.
    2. Від заступника Голови Верховної Ради України Руслана  Кошулинського.
    3. Від Голови Комітету членів Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілії Гриневич
    4. Від Президента Національної Академії педагогічних наук України Василя Кременя.
    5. Від Президента Спілки ректорів вищих навчальних закладів України, ректора Київського національного університету імені Тараса Шевченка Леоніда Губерського.
    6. Від Голови Українського фонду культури Бориса Олійника
    7. Від Виконавчого директора Міжнародної громадської організації “Конгрес сприяння захисту української мови” Олени Фесенко.
    8. Від президента благодійного фонду “Приятелі дітей” Марини Криси.
    9. Від Голови правління Всеукраїнської громадської організації “Асоціація “Афганці Чорнобиля” Олександра Рябека.
    10. Від Почесного президента ВГО “Всеукраїнська федерація “Спас” Олександра Рябека та Президента цієї ж організації Олександра Притули.

    ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ

    Наукові доповіді

     Патріотизм як концепт виховання в глобалізованому світі

    Надія Володимирівна Скотна, доктор філософських наук, професор, ректор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Ціннісні пріоритети сучасної освіти в умовах інформатизації

    Михайло Петрович Брегін, кандидат філологічних наук, директор департаменту з питань освіти, науки, сім’ї та молоді Львівської обласної державної адміністрації

     Українське національне виховання як головна складова формування української нації

    Валентина Василівна Стрілько, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант, президент Міжнародного освітнього фонду імені Ярослава Мудрого

     Патріотичне виховання в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка

    Юрій Львович Кишакевич, професор, проректор з науково-педагогічної роботи  Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Виховна робота кураторів зі студентською молоддю в контексті основних тенденцій розвитку вищої освіти

    Тетяна Констянтинівна Завгородня, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

     Цінності українського національного виховання у громадянському суспільстві

    Ірина Вячеславівна Бужина, доктор педагогічних наук, професор кафедри сімейного та естетичного виховання Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського

     Українське національне  виховання: проблеми і перспективи

    Василь Васильович Кузьменко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

     Проблеми національного виховання підростаючого покоління

    Ніна Віталіївна Слюсаренко, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології Херсонського державного університету

     Патріотичне виховання учнівської молоді

    Петро Ярославович Сушко, завідувач відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради

     Український характер та проблеми українського національного виховання сучасної молоді

    Омелян Іванович Вишневський, кандидат педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Український патріотизм як основа виховання

    Марія Миронівна Чепіль, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Проблема виховних цілей у деорієнтованому суспільстві

     

    Володимир Петрович Кемінь, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету романо-германської філології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Народне декоративно-ужиткове мистецтво як детермінанта етнокультурної ідентифікації особистості майбутнього вчителя

    Леонід Володимирович Оршанський, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики трудового і професійного навчання та декоративно-ужиткового мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету мені Івана Франка

     Роль освіти у формуванні громадянської ідентичності молоді

    Світлана Іванівна Щудло, кандидат соціологічних наук, доцент кафедри правознавства, соціології та політології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     

    СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ

     Секція 1. Українське національне виховання

    як феномен розвитку української держави

    Цінності національно-патріотичного виховання

     

    Керівник: Федій Ольга Андріївна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

     Секретар:  Невмержицька Олена Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Українська народна дитяча пісня у сучасному освітньому середовищі

    Ольга Андріївна Федій, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри початкової і дошкільної освіти, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

     Екологічна культура курсантів вищих військових навчальних закладів як джерело соціального виховання

    Ольга Василівна Плахотнік, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Київського Національного університету імені Тараса Шевченка;

    Олександр Олександрович Безносюк, кандидат педагогічних наук, доцент, старший науковий співробітник Київського Національного університету імені Тараса Шевченка

     Цінності патріотичного виховання

    Олена Вікторівна Колосова, кандидат педагогічних наук, асистент кафедри дошкільної та початкової освіти Інституту педагогіки психології і мистецтв Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

     Ідеологія націоналізму як основа формування цінностей особистості

    Олена Василівна Невмержицька, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості

    Л.О. Комарова, кандидат фізико-математичних наук, начальник лінгвістичного науково-дослідницького центру Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка;

    О.В. Абрамян, науковий співробітник лінгвістичного науково-дослідницького центру Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

     Розвиток самоврядування як умова формування національної свідомості

    Віктор Федорович Решетняк, кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету дошкільної і початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

     Цінності громадянського виховання як феномен української державотворчості в курсі Суспільствознавство у початковій школі

    Наталія Михайлівна Захарова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики  початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Національний підхід у вихованні в контексті сучасних виховних парадигм

    Галина Григорівна Кіт, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського;

    Вікторія Анатоліївна Куксін, студент магістратури інституту педагогіки, психології і мистецтв Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

     Професійна освіта як складова національного виховання молоді

    Юлія Василівна Кузьменко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики викладання соціально-економічних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

     Компоненти патріотичного виховання молоді в західному регіоні України

    Інна Василівна Стражнікова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

     Етнопедагогічні засади виховання дітей в українській родині

    Надія Іванівна Кузан, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Витоки естетичних цінностей у контексті українського національного виховання

    Віолетта Василівна Городиська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Аксіопсихологічний потенціал позитивної психотерапії у становленні особистості

    Євген Володимирович Карпенко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії та методики практичної психології Львівського державного університету внутрішніх справ

    Естетичне виховання молодших школярів як складова системи національного виховання

    Тамара Іванівна Пагута, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, декан педагогічного факультету Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука (м. Рівне)

    Українські народні традиції як основа патріотичного виховання сучасної молоді

    Ганна Остапівна Околович, старший викладач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Становлення інституту сирітства в практиці народного виховання: соціально-педагогічний аспект

    Віталія Геннадіївна Банчукова, студентка магістратури факультету педагогіки і психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Інтернаціональне виховання у національній школі

    Оксана В’ячеславівна Лях, аспірантка кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Секція 2. Традиції патріотичного виховання української молоді

    Керівник: Квас Олена Валеріївна, доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Секретар: Івах Світлана Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Реалізація патріотичних ідей в сучасному українському вихованні

     Олена Валеріївна Квас, доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Педагогічна спадщина вітчизняних музикантів у творчому розвитку особистості

    Наталія Ігорівна Гречаник, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки і методики  початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Ідеї самовдосконалення в духовно-педагогічному просторі України в ХVІ –ХVІІІ столітті

    Ганна Георгіївна Цвєткова, кандидат педагогічних наук, доцент Донбаського державного педагогічного університету

    Національне виховання дітей та молоді у творчому доробку жінок-педагогів Галичини міжвоєнного періоду

    Світлана Михайлівна Івах, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Громадсько-патріотична діяльність українського педагога Антона Лотоцького (1881 – 1949 рр.)

    Надія Зеновіївна Дудник, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Іван Франко про зміст громадянського виховання української молоді

    Роман Йосипович Вишнівський, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики англійської мови Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

    Національне виховання дошкільників у спадщині Аркадія Животка

    Юрій Львович Калічак,  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Патріотичні ідеї у змісті читанок Августина Волошина

    Галина Миколаївна Розлуцька, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

    Формування патріотизму майбутнього вчителя народної школи Закарпаття (1919-1939рр.)

    Ірина Євгенівна Дацків, пошукувач кафедри психології та педагогіки ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

    Методологічні засади дослідження особистісно-фактологічної біографії Ф.К. Вовка (1847–1918) у контексті становлення і розвитку української етнопедагогіки 70-х рр. ХІХ – початку ХХ ст.

    Марина Григорівна Томенко, здобувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки Навчально-наукового інституту педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

    Методи і засоби національного виховання у жіночих навчальних закладах Полтавської губерніях (друга половина ХІХ – початок ХХ століття)

    Леся Петрівна Клевака, старший викладач  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Етнічний патріотизм  в історичній прозі  Івана Филипчака

    Галина Миронівна Савчин, кандидат педагогічних наук, вчитель Трускавецької СШ № 3 Львівської обл.

    Культурно-просвітницька праця Мирона Кордуби у міжвоєнний час

    Роман Любомирович Федорищак, викладач кафедри спортивних дисциплін та методики їх викладання Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Методи інтернаціонально-патріотичного виховання школярів (історико-педагогічний аспект)

    Юлія Олександрівна Карташова, аспірантка кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський  державний педагогічний університет”

    Особливості організації навчально-виховного процесу в перших професійних навчальних закладах Півдня України

    Михайло Васильович Гончар, здобувач кафедри педагогіки та психології Херсонського державного університету, директор Державного навчального закладу «Каховський професійний ліцей сфери послуг»

    Народні традиції та їх використання у виховній діяльності Варшавського благодійного товариства

    Христина Анатоліївна Дзюбинська, магістр філології, викладач англійської мови на кафедрі української та іноземних мов Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького

    Ідеї національного відродження у драматургії Б. Грінченка

    Любов Сапсаєнко, аспірант кафедри української і зарубіжної літератури Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Формування життєвих компетенцій у традиції національного виховання

    Катерина Василівна Галай, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Традиції взаємодії батьків і  дітей в українській родині

    Світлана Петрівна Панченко, асистент кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Традиції козацької педагогіки як засіб патріотичного виховання учнів

    Наталія Олександрівна Фаліштинська, студентка Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

    Патріотичні ідеї та погляди Уляни Кравченко

    Ольга Володимирівна Болюк, студентка факультету романо-германської філології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Секція 3. Форми, методи і засоби українського національного виховання

    Керівник: Кобрій Ольга Миколаївна, кандидат педагогічних наук, докторант, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Секретар: Пантюк Тетяна Ігорівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

    Вихованість як результат засвоєння змісту педагогічних дисциплін у ВНЗ

    Ольга Миколаївна Кобрій, кандидат педагогічних наук, докторант, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Диспут як засіб залучення молоді до демократії

    Галина Романівна Лях, доцент кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Роль туристсько-краєзнавчої діяльності у патріотичному вихованні молоді

    Людмила Валентинівна Чумак, старший викладач кафедри педагогіки  ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”

    Краєзнавча робота як форма патріотичного виховання

    Лілія Василівна Зімакова, кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Свято як форма національного виховання молодших школярів: методичний аспект

    Олена Петрівна Демченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної і соціальної  педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Ознайомлення молодших школярів з особливостями національного мовленнєвого етикету засобами малих фольклорних форм

    Галина Степанівна Демидчик, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики  початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Український музичний фольклор як засіб морально-естетичного виховання молодших школярів

    Валентина Василівна Мішедченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Виховання ціннісних орієнтацій молоді засобами природоохоронних традицій українського народу

    В.О. Браун, кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник науково-дослідного центру Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    О.С. Дем’янюк, кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    Ю.В. Коваль, доцент, доцент Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    Взаємодія сім’ї та дошкільного закладу як чинник виховання дитини

    Тетяна Ігорівна Пантюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Роль дозвіллєвої ігрової діяльності для  збереження та зміцнення здоров’я дітей в умовах загальноосвітніх навчальних закладів

    Тетяна Миколаївна Корнієнко, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Роль соціального педагога у взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку

    Ольга Дмитрівна Вєтрова, викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Національне виховання учнів засобами художньої вишивки

    Тетяна Анатоліївна Хоруженко, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки і методики технологічної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Декоративно-прикладане мистецтво як чинник формування національної свідомості учнів

    Ганна Володимирівна Ігнатенко, кандидат педагогічних наук, доцент, викладач кафедри педагогіки і методики технологічної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Вивчення українських національних традицій у процесі засвоєння техніки клаптикового шиття

    Галина Олександрівна Воїтелєва, кандидат, педагогічних наук, доцент, викладач кафедри педагогіки і методики технологічної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Виховання  національно-зорієнтованої особистості засобами регіонального мовного матеріалу

    Ольга Олександрівна Шрамко, аспірант кафедри педагогіки і методики  початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Трудова підготовка як засіб національного виховання учнів

    Галина Михайлівна Гаврилюк, аспірант кафедри педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

    Авторська казка як чинник морального виховання дитини

    Олександра Олександрівна Дудник, аспірант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

    Роль та місце туристичних походів вихідного дня для ознайомлення з історією рідного краю

    Ольга Анатоліївна Сергієнко, магістрант кафедри теорії і методики фізичного виховання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Українські народні ігри в дозвіллєвій діяльності дітей дошкільного віку як засіб національного виховання

    Вікторія Ігорівна Апаріна, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Врахування традицій національного виховання в процесі подолання неуспішності учнів початкової школи

    Анна Василівна Василько, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Проблеми взаємодії соціального педагога з сім’ями учнів

    Наталія Василівна Лаппо, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Виховання підростаючого покоління засобами фольклорної спадщини рідного краю

    Анна Вікторівна Грачова, студентка Навчально-наукового інституту гуманітарної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Упровадження педагогічних інновацій у практику виховної роботи загальноосвітнього навчально-виховного закладу (на прикладі діяльності Глухівської спеціалізованої школи-інтернату І-ІІІ ступенів ім. М.І. Жужоми)

    Вікторія Вікторівна Безрукова, студентка факультет природничої та фізико-математичної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Секція 4. Патріотичне виховання дітей та молоді

    Керівник: Гнізділова Олена Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор кафедри  початкової і дошкільної освіти  Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Секретар: Карпенко Ореста Євгенівна, кандидат педагогічних наук,  викладач Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Формування елементів національної свідомості дошкільників в умовах ДНЗ Олена Анатоліївна Гнізділова, доктор педагогічних наук, професор кафедри  початкової і дошкільної освіти  Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Національне виховання молодших школярів засобами народознавчого матеріалу

    Наталія Михайлівна Манжелій, кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Експериментальні викладки методики виховання патріотичних почуттів молодших школярів загальноосвітньої школи

    Валерій Іванович Сипченко, кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Олена Геннадіївна Коркішко кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Артем Володимирович Коркішко студент фізико-математичного факультету

    ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Мовленнєвий розвиток молодших школярів як передумова формування ціннісних орієнтацій

    Олена Олександрівна Вишник, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Загальнокультурний розвиток особистості молодшого школяра в процесі навчання української мови

    Валентина Олексіївна Собко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра ДовженкА

    Сутність архітектури та культурної спадщини Києва для виховання учнівської молоді шкільним та спортивним туризмом

    Любов Малик, кандидат економічних наук, доцент Львівського національного лісотехнічного університету України, докторант Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Патріотичне виховання в школі

    Ірина Василівна Івасишин, асистент кафедри мистецьких дисциплін початкової освіти Педагогічного інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

     Формування національної свідомості у школярів засобами народної педагогіки

    Ольга  Ковальова, доцент кафедри педагогіки ДВНЗ „Донбаський державний педагогічний університет”

    Патріотичне виховання дошкільників в Україні стан і перспективи

    Наталія Володимирівна Ковалевська, кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Теоретичні основи патріотичного виховання дошкільників в сучасних умовах

    Анжела Василівна Пасічніченко, кандидат психологічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Реалізація принципу природо відповідності у навчально-виховному процесі дошкільного закладу

    Оксана Олексіївна Вашак, кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Народні ігри на заняттях з математики в дошкільних навчальних закладах

    Ольга Іванівна Гришко, кандидат педагогічних наук,  доцент  кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Використання народних ігор у період адаптації дітей до дошкільних навчальних закладах

    Світлана Сергіївна Бурсова, старший викладач кафедри  початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Досвід формування національної свідомості вихованців початкового рівня навчання у хореографічно-творчих об’єднаннях позашкільних закладів освіти

    Валентина Миколаївна Богута, асистент кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Формування національно-культурної свідомості молодших школярів засобами народного мистецтва

    Віта Валеріївна Павлюченко, асистент кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Морально-етичне виховання старших дошкільників засобами фольклору Ірина Львівна Паласевич, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Роль класного керівника у вихованні творчої особистості підлітка

    Алла Борисівна Возняк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

     Формування творчої особистості у ліцеях

    Анна Ігорівна Піцикевич, викладач кафедри практики англійської мови  Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Формування основ національного менталітету в старшокласників засобами фізичної культури

    Світлана Василівна Харченко, викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Роль національного виховання в процесі формування особистості дитини в сімейному середовищі

    Марина Миколаївна Марій, викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

     Патріотичне виховання підлітків у позаурочній діяльності

    Ореста Євгенівна Карпенко, викладач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Формування почуття патріотизму у дітей дошкільного віку

    Вікторія Сергіївна Мусієнко, методист науково-методичної лабораторії дошкільного виховання, здобувач кафедри педагогіки і психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

     Соціально-педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів

    Валерія Сергіївна Самокиш, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Сімейне неблагополуччя як соціально-педагогічна проблема

    Вікторія Олександрівна Шарякова, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Патріотичне виховання підлітків у загальноосвітній школі

    Ярослав Йосипович Гевко, вчитель-методист загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня № 1 імені Івана Франка, м. Дрогобич

    Виховання патріотизму в підлітків на уроках української літератури

    Світлана Романівна Фаринович, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня № 1 імені Івана Франка, м. Дрогобич

    Виховання патріотичних рис в учнів загальноосвітніх шкіл засобами інноваційних технологій

    Людмила Володимирівна Роман, вчитель загальноосвітньої школи І–ІІІ ступеня № 1 імені Івана Франка, м. Дрогобич

    Використання засобів народної творчості на уроках трудового навчання у загальноосвітній школі

    Наталія Петрівна Веретко, вчитель трудового навчання Дрогобицької спеціалізованої загальноосвітньої школи № 2

    Виховання патріотизму у дітей дошкільного віку засобами народних свят

    Ганна Федорівна Сенидяк, вихователь дошкільного навального закладу № 2 «Калинонька м. Дрогобича

    Секція 5. Виховна робота зі студентською молоддю у педагогічному ВНЗ як складова професійної підготовки майбутніх педагогів

    Керівник: Пантюк Микола Павлович, доктор  педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, проректор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Секретар: Гевко Оксана Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Підготовка вчителя до патріотичного виховання з учнівською молоддю: теорія і практика

    Пантюк Микола Павлович, доктор  педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, проректор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Народне декоративно-ужиткове мистецтво як детермінанта етнокультурної ідентифікації особистості майбутнього вчителя

    Леонід Володимирович Оршанський, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики трудового і професійного навчання та декоративно-ужиткового мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету мені Івана Франка;

    Алла Антонівна Валько, викладач кафедри методики трудового і професійного навчання та декоративно-ужиткового мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету мені Івана Франка

    Методологічні засади формування комунікативно-компетентнісної особистості майбутнього вчителя початкових класів

    Людмила Яківна Бірюк, доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Педагогічна технологія як професійна система сучасного вчителя

    Ніна Анатоліївна Зінченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки і методики початкової освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Соціальна функція сучасного вищого навчального закладу з національного виховання студентів

    Людмила Іванівна Міщик, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Історико-культурний аналіз процесу соціалізації студентської молоді

    Тетяна Миколаївна Тюльпа, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Формування готовності студентів ВНЗ до професійного самовиховання

    Ольга Миколаївна Зайцева, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Виховна робота на факультеті з майбутніми вчителями фізичної культури

    Наталія Юріївна Крутогорська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки ДНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, м. Слов’янськ.

    Національно-патріотичне виховання студентів вищих навчальних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва

    Оксана Іванівна Гевко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Виховання патріотизму в майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів засобами професійно-практичної підготовки

    Анна Василівна Федорович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Національне виховання майбутніх учителів технологій у процесі художньо-проектної діяльності

    Микола Станіславович Курач, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики технологічної освіти Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту імені Тараса Шевченка

    Формування національної свідомості майбутніх учителів технологій у процесі вивчення народних художніх ремесел

    Марія Петрівна Олексюк, асистент кафедри теорії та методики технологічної освіти Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту  ім. Тараса Шевченка

    Формування емоційно-вольової культури майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки

    Тетяна Миколаївна Скрипай, асистент кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Формування естетотерапевтичної компетенції педагогів у змісті підготовки майбутніх фахівців дошкільної ланки освіти

    Юлія Григорівна Степура, асистент кафедри початкової і дошкільної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

    Ціннісно-гуманістична підготовка соціальних педагогів як складова ефективної професійної діяльності

    Тетяна Леонідівна Васіна, викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Оптимізація підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’єю трудових мігрантів

    Маргарита Рагібівна Єфіменко, викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Виховна робота зі студентською молоддю у педагогічному ВНЗ як складова професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови

    Олександр Олксандрович Околович, аспірант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Основні аспекти професійної зорієнтованості майбутнього педагога у навчально-виховному процесі ВНЗ

    Уляна Орестівна Левкович, аспірант Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Патріотичне виховання майбутніх науковців у вищих педагогічних навчальних закладах України

    Наталія Андріївна Процишин, аспірант кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Позааудиторна виховна робота як необхідна складова процесу виховання особистості уВНЗ

    Роман Орестович Левкович, аспірант Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Національно-патріотичне виховання студентів-філологів засобами етнопедагогіки

    Світлана Богданівна Береза, викладач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

    Виховний потенціал арт-терапевтичних студій у підготовці майбутніх соціальних педагогів

    Оксана Володимирівна Наконечна, аспірант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Вплив національного освітнього середовища на формування професійного саморозвитку майбутнього соціального педагога

    Ольга Олексіївна Петрикей,  викладач кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Формування психологічного здоров’я майбутніх соціальних педагогів засобами патріотичного виховання

    Тетяна Вікторівна Кривенко, викладач кафедри практичної психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Формування соціокультурної компетентності як складова професійної підготовки майбутніх судноводіїв міжнародних рейсів 

    Лариса Володимирівна Ліпшиць, аспірант кафедри педагогіки та психології Херсонського державного університету

    Соціальний супровід прийомної сім’ї як напрям професійної діяльності соціального педагога

    Юлія Олександрівна Літвінова, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Особливості первинної профілактики у діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі

    Віталія Петрівна Назаренко, магістрант кафедри загальної і соціальної педагогіки та психології Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

    Резолюція

    Всеукраїнської науково-практичної конференції

    «Українське національне виховання: реалії, тенденції, перспективи»

    Ми, учасники Всеукраїнської науково-практичної конференції «Українське національне виховання: реалії, тенденції, перспективи», яка проведена на базі Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка спільно з Міністерством освіти і науки України, Національною академією педагогічних наук України, Львівською обласною державною адміністрацією, Міжнародним освітнім фондом імені Ярослава Мудрого та за участю представників 18 університетів України і зацікавлених громадських організацій

    ознайомились із «Проектом Концепції загальнодержавної цільової соціальної програми патріотичного виховання громадян на 2013-2017 роки» (сайт Міністерства освіти України), обговорили його і дійшли таких висновків.

    1. Замінити в концепції по всьому тексту слово «населення» на «український народ», «українська нація», «молодь української держави».

    2. Доповнити концепцію положеннями про національне виховання, які містяться в «Державній національній програмі «Освіта» («Україна XXI століття») та «Національній доктрині розвитку освіти».

    3.Спірним моментом Проекту є те, що в його основу покладено давно відкинутий українською педагогікою принцип суб’єктно-об’єктних стосунків того, хто «виховує», і того, кого «виховують». Звідси визнання нібито вирішальної ролі держави і чиновництва у вихованні «широких мас трудящих», не беручи до уваги при цьому навіть вік «об’єкта виховання» – дитини чи дорослої людини. Цим хибним принципом визначається відбір методів виховання, «критеріїв оцінки результатів» і навіть прогнози щодо нарощування з року в рік запланованої «патріотичної вихованості народу». Відповідно не меншою похибкою є також недооцінка значення зовнішніх чинників,  з якими вихованець фактично взаємодіє як суб’єкт виховання (громадянське суспільство, національна культура, національна історія та історична пам’ять, національна гідність, мистецтво, мова, церква, ЗМІ тощо).

    4. Дискусійним у Проекті є те, що тут простежується тенденція щодо змісту патріотичного виховання шляхом підміни цінностей, які вказують на ставлення людини до своєї Батьківщини. В аксіологічному аспекті слід звернути увагу дійсно на поняття патріотичного змісту, наприклад, «українська національна ідея», «державна незалежність України», почуття національної гордості і національної гідності», «історична пам’ять», «любов до української культури, мови», «повага до державних символів», «готовність до оборони своєї держави від ворога» тощо.

    5. До Проекту можлива і низка інших суттєвих зауважень, але й цього достатньо, щоб зробити висновок про необхідність його суттєвого доопрацювання або прийняття нової концепції виховання дітей та молоді України, яка сприяла б формуванню у її свідомості й поведінці  справжнього українського патріотизму. 

    Прийнято 8 квітня 2013 р.

     у м. Дрогобич

© 2010 «Міжнародний благодійний
фонд імені Ярослава Мудрого »
Разработка сайта -
Activemedia
играть онлайн гта5 игра спанч боб губка квадратные штаны виагра купить онлайн онлайн игра копатель 2