У м. Бровари проведено наукову конференцію до 100-річчя Всеукраїнського Центрального Повстанського Комітету. Вшановано пам’ять Григорія Чупринки, члена ВУЦПК.
ІСТОРІЯ ЗАКЛАДУ
Назва французька, зміст український
Коледж – це середній навчально-виховний заклад ліцейного типу з ранньою профілізацією та профорієнтацією
Навчальний заклад відкрито 31 серпня 1988 року як експериментальну школу-лабораторію Київського державного педагогічного інституту ім. М. Горького (нині – Національний педагогічний університет ім. М. Драгоманова).
З 1989 року навчання здійснювалося за експериментальними програмами: «Створення умов для самореалізації особистості учня й учителя», з 1998-го – «Особистісно-орієнтоване навчання та виховання». У 2004 році колежу надано статус експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня та ухвалено програми науково-дослідницької й експериментальної роботи за темою «Формування духовності особистості на засадах традиційних національних цінностей українського народу в умовах навчального закладу нового типу». У 2009-2010 н. р. заклад розпочав науково-дослідну діяльність за темою «Науково-методичний супровід особистісного розвитку в контексті 1000-літньої культури українського народу».
На основі кращих освітніх систем і надбань національної педагогіки було вироблено концептуальні засади змісту й форм організації навчально-виховного процесу та управління школою нового типу, усвідомлено філософію, ціннісні орієнтири, шляхи й засоби виховання й самовиховання творчої особистості, опробовано інноваційні педагогічні технології.
Педагогічний колектив у своїй діяльності керується найпотужнішими педагогіч-ними ідеями вченого-гуманіста. В. О. Сухомлинського
23 роки пошуків і невтомної праці, утвердження і визнання нової школи України, школи національного відродження, школи ХХІ століття. Сьогодні Український колеж імені В. О. Сухомлинського реалізовує принципи неперервної освіти, здійснюючи на демократичній основі навчання, виховання й самореалізацію особистості учня відповідно до його інтересів, нахилів, ціннісних орієнтацій. Тобто колеж не лише дає знання, але передусім допомагає вихованцям освоїти духовні цінності й норми. Тут здійснюється перехід від знаннєцентристської до культуродоцільної школи, де розширюються можливості компетентного вибору учнем життєвого шляху.